HTML

Bemutatkozás

Egy konzervatív öregúr vagyok a XI.kerület (Újbuda) belső részéről. Itt születtem, ide jártam iskolákba, ide alapítottam családot, ma már az unokáim is itt élnek és koptatják ugyanazokat a köveket amiket én évtizedekkel ezelőtt. Érdekel a politika, de még inkább a közvetlen környezetem sorsa és történései. A beállítottságom egyértelmű, nem voltam kegyeltje az előző rendszernek, nem vagyok/ voltam nyertese a rendszerváltásnak. DE! Hitem és politikai meggyőződésem ellenére nem vagyok elvakult és igyekszem a dolgokat a helyén kezelni. Fél évvel ezelőtt írtam a volt polgármester blogjára egy üzenetet, válaszolt, találkoztunk, beszélgettünk. Ő és sokan a környezetemben arra bíztattak, hogy ne tartsam magamban a gondolataimat, mert hátha segítek ezzel másoknak. Kis unokámnak köszönöm, hogy megcsinálta ezt az oldalt, mert így nekem csak be kell gépelnem a szövegeimet, sajnos én már ennél okosabb ezekkel az új dolgokkal nem leszek. Jó olvasást!

2014.07.29. 15:10 szetunoka

Egy mérsékelt jobboldali, konzervatív szavazó kételyei!

 Elhangzott Romániában egy beszéd, egy olyan embertől aki 26 évvel ezelőtt hevesen és szenvedélyesen állt ki a polgári demokrácia, az alkotmányosság mellett. Bejelentése, „kinyilatkoztatása“ a „munkaalapú állam“ mellett, a liberális értékeknek az eltüntetésére, komoly deja-vu érzést ébresztett bennem. Sokszor írtam már, hogy idős ember vagyok, a szüleim nagyom komolyan vették a nevelésemet, és az őáltaluk közvetített értékeket vallom ma is. Ahogy az a híres - egyébként velem egykorú - Zorán énekelte:“Hiszek Apámban“. Miben hitt apám? És ezáltal miben hiszek én? Mindenek felett az alkotmányosságban. Apám akkor született, amikor ebben az országban, egy mindenfajta feudális maradványai, még a monarchiából örökölt ókonzervatív szemlélete mellett, mégis a liberalizmus jegyeit viselő, alkotmányos rend volt. Ezt az alkotmányos rendet - amit ma Horthy korszaknak mond a történetírás - jobbról, illetve szélsőjobbról támadták, akkor amikor apám egyetemista volt, amikor karpaszományos főtűzér volt, akkor amikor kezdő diplomásként elhelyezkedett. Ezek az erők pedig, akiket apám tiszta szívből megvetett, „Beszkárt kalauzok és viceházmesterek gyülevész hadának“ tartott a nyilasok voltak. Igen a nyilasok, akik minden kormányzati intézkedés ellenére 1939-ben bejutottak a parlamentbe. Nem csak bejutottak, de igen szervezetten megkezdték „harcukat“. Nem kívánok én most történelem órát tartani, de ahogy korábban írtam, van „egyja-vu” érzésem, ez pedig a munkaállam kijelentésből, vagy kifejezésből, avagy megfogalmazásból ered. Mintha erről már hallottam volna? Vagy olvastam is? Apám után könyvtárnyi hagyaték maradt. Öreg vagyok, van időm, elkezdtem böngészni apám hagyatékát, olyan könyvek kerültek elő, amelyeket évtizedek óta nem vettem a kezembe. És, hopp, kezembe akad az országgyűlés 1939-1944 közötti időszakának könyve, tele jegyzőkönyvekkel, előterjesztésekkel.

1939 október 20. Dr.Vágó Pál beterjeszti az országgyűlés elé a „Nyilaskeresztes Párt munkaalkotmányát“, mely a „Közérdekű pénzrendszer és hitelrendszer“ megvalósítását célozta. Nem érdektelen,sőt inkább tanulságos e mű első sorait szó szerint idézni:

„A magyar munkaalkotmány két alapvető törvénye.

A legnagyobb nemzeti erőkifejtést biztosító, a XX-ik század magyar életformáját meghatározó törvényes rendelkezések összessége a magyar munkaalkotmány.

A magyar munkaalkotmány két alapvető törvényen épül fel, amelyek szakítást jelentenek a liberális gazdasági rend klasszikusnak tekintett két dogmájával:

1. a gazdasági élet korlátlan szabadságával és

2. a gazdasági életet irányító Pénzhatalomnak magánérdekeltségek előnyére történt kisajátításával.

 A magyar fasiszta — nevezhetném ősnemzettársi — felfogást hirdető Nyilaskeresztes Párt a liberális gazdasági renddel ellentétben a gazdasági élet egészét közügynek nyilvánítja és annak korlátlan szabadsága helyére az állami tervgazdasággal irányított magángazdaság rendszerét kívánja felépíteni.“

  No itt bizonytalanodik el, a mérsékelt jobboldali választó. Hová lett amiben hittünk? Mivé lesz az a csekélyke életünk ami még hátra van? A mai sajtó már magyarázza az elhangzottakat. Nem akarom oldalakon át idézni, de Vágó Béla is megmagyarázza, miért kell, munkahadsereg, országépítési miniszter.

 És kérdem, mindez hova vezetett? Én kicsi gyerek voltam, de apám elmesélte, sokszor kártyázás közben, volt totális mozgósítás, kitelepítés, a nemzeti javak elhurcolása, és végül csak a magyarországi harcok után egymillió hadifogoly.

Hova akar kiterjedni ez a most meghirdetett „munkaállam“? A totális mozgósításra? A munkahadosztályok felállítására? Kedves konzervatív szavazótársaim, főleg Ti idősebbek, térjetek észre, zsigerből utáltuk a kommunizmusnak nevezett terrort, és zsigerből utálták szüleink elődjét a nyilasállamot, élén a nemzetvezetővel. Mindkettő törvénytelenül gyilkolt, rabolt,elkobzott és felélte amit elrabolt, építeni egyik sem épített. Az ötvenes évek történéseit nem nevezhetem építésnek.

A hatvanas-hetvenes évekről is megvan a magam véleménye, sokkal jobb nem volt.

1989 azt hozta nekem, hogy nem kell félnem, ha templomba megyek, elmegyek és nem jegyzi fel valaki hogy hányszor voltam. Olyan újságot veszek meg ami érdekel, és nem amit rám erőltetnek, hogy nyilvános helyen szabadon elmondhatom a gondolataimat, és nem hallgatják le a telefonomat, nem tartják vissza a leveleimet, és szabadon korlátok nélkül utazhatok.

 Ezeket látom elveszni, eltűnni, eltüntetni, és ami a legnagyobb fájdalmam, ebben az egyházak partnerek.

300 komment

Címkék: választás orbán nyilas újbuda xi. kerület tusványos


A bejegyzés trackback címe:

https://szetur.blog.hu/api/trackback/id/tr86556983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diszkriminans (törölt) 2014.07.30. 13:02:54

@J.László:
Egyébként a 2002-es kokárdás hazaárulásotok óta mit számít nektek, ha valaki azzal jön, hogy "mi magyarok"?

wolves84lb 2014.07.30. 13:04:04

@J.László: miért, mi, anti-fideszesek, nem vagyunk magyarok, te faszkalap?
A jó büdös kurva anyádat. Azt...amelyik idefosott közénk a világra.

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 13:05:48

Orbán megvalósította azt az államféfiúi bravúrt, hogy úgy hozott létre fenntarthatóan fejlődő gazdaságpolitikát, hogy még a népszerüségét is megőrizte.

Orbán ellenfelei úgy vitték a prosperáló magyar államot a tönk szélére, hogy a népszerüségük is elpárolgott. Csoda-e, hogy igen frusztráltak?

wolves84lb 2014.07.30. 13:06:38

@MSZP Afrika Korps: már maga a kérdésed is egy ellentmondás. A fidesznek nincs gazdaságprogramja, és ami van helyette, az a legkevésbé sem fenntartható - előbb-utóbb elfogy az ellopható közvagyon.

diszkriminans (törölt) 2014.07.30. 13:06:55

@MSZP Afrika Korps:
"Orbán megvalósította azt az államféfiúi bravúrt, hogy úgy hozott létre fenntarthatóan fejlődő gazdaságpolitikát, hogy még a népszerüségét is megőrizte."

És a vegetatív funkcióid legalább működnek?

wolves84lb 2014.07.30. 13:08:41

@MSZP Afrika Korps: ahogy most sem egyedül a csúti paraszt a felelős a "sok jóért", úgy bukásuk után is együtt kell majd őket felelősségre vonni.

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 13:12:57

@wolves84lb: Akkor nagy szerencsénk van hogy 2010 óta szerencsénkre fejlődik a gazdaság.

Csak idén pl. többet mint a 2006-10es cilkusban összesen, adósság turbózással!

G. Wolf 2014.07.30. 13:13:01

@maxval, a gondolkodó birca:

Működő tőke beáramlás 2001-2012

EU15: 148 351 - 302 765
EU25: 145 867 - 291 774
(de hatalmas kielengésekkel)

Mo (2004-2012): 2 067 - 8 607
(itt is hatalmas kielengések)

Oroszország: 752 - 8 437
(szintén hatalmas kilegésekkel

Bár van előre lépés de még a 10%-át se éri el az EU-s átlagnak, és ugyanannyi mint Mo.

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tec00048.html

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tec00049.html

Ez még mindig nem mutat előre hűde jó képet...

Sexual Harassment Panda 2014.07.30. 13:13:17

@MSZP Afrika Korps: iigen!
Most èppen 84%.
Felcsökkent 78%-ròl.
+3000 milliàrd manyup.
Idiòta.

wolves84lb 2014.07.30. 13:14:33

@MSZP Afrika Korps: te melyik országban élsz amúgy?

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 13:14:50

@wolves84lb: felelősségre vonás, ugyan. Soha senkit nem vontatok felelősségre a dicső 8 évetek alatt.

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 13:16:06

@Sexual Harassment Panda: 'èppen 84%.'

- ha így lenne az Orbán gazdaságpolitikáját igazolná, de ennél szerencsére jobb a helyzet.

J.László 2014.07.30. 13:22:12

@wolves84lb:
Látod, magadra vetted:) Máskor vigyázz jobban a freudi elszólásokkal, te faszszopó libsi köcsög. Nem kurvázom le anyádat, mert két apád van, az meg legyen a te bajod:)

wolves84lb 2014.07.30. 13:26:30

@MSZP Afrika Korps: ahogy ti sem az elmúlt 5 év alatt...holott habzott vitya szája rendesen, még mielőtt beült a bársonyszékbe.

wolves84lb 2014.07.30. 13:30:21

@J.László: magyarként igen, magamra vettem.

Nekem ne fasszopózzál, te retardált félkegyelmű orbánfaszánélősködő fideszcsicska...a legtöbb faszt te és társaid veszitek a szátokba, kb 140M-t...ennyien vannak ugyanis új barátaitok, az oroszok. Tudod, azok, akik szanaszét kúrták vélhetően nagyanyádat, esetleg anyádat...bár ha ők élvezték, és maguk kérték a muszka századokat, hogy kedvüket leljék bennük, akkor megértem beteges vonzódásotokat az orosz fasz iránt.
Csak minket, magyarokat hagyjatok ezzel békén. Ha orosz faszt akartok, menjetek ti moszkvába.
És ne itt erőlködjetek.

Ja, és majd elfelejtettem: a jó büdös kurva anyádat még egyszer...add át neki, amikor kimész érte a 4-es főút mellé a kamionparkolóba.

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 13:33:47

@wolves84lb: nono, Simon ügye ősszel folytatódik..:)

egyenlítő 2014.07.30. 14:03:20

@MSZP Afrika Korps: Persze 2006-2010 között volt egy világgazdasági válság is :-(

wolves84lb 2014.07.30. 14:04:35

@MSZP Afrika Korps: hiszem, ha látom...és ne aggódj, én nem fogok sírni akkor sem, ha Simon pl böribe kerül...csak jobban örülnék neki, ha vinnél magával rogánt is. vagy lázárt pl.

amúgy ezekről mi a véleményed?
www.origo.hu/nagyvilag/20140729-orban-viktor-tusvanyosi-beszedenek-kulfoldi-visszhangja.html

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 14:13:10

@wolves84lb: A románok véleményéről mi a véleményem?

Az hogy joguk van hozzá, mint mindenki másnak.

Sexual Harassment Panda 2014.07.30. 14:43:32

@maxval, a gondolkodó birca: biztos hogy nyugaton voltàl?
Nem lehet, hogy csak a nyugatinàl?

Sexual Harassment Panda 2014.07.30. 14:45:53

@wolves84lb: azèrt amit a "liberàlis" lapik ìrnak, erős tùlzàs.
Orbàn nem azt mondta hogy nincs /nem lesz demokràcia, vagy diktatùràt akar, ez egy baromsàg.
Attòl függetlenül egy barom akit el kell zavarni.

Szelid sunmalac 2014.07.30. 14:53:56

@maxval, a gondolkodó birca: Nem teljesen. Foleg nem az utobbi evekben, foleg nem, hogy pont a bajorokrol irkalsz faszagokat, hogy a buzik fellegvara. Nem artana kicsit tajekozodnod.

flort 2014.07.30. 14:55:09

@maxval, a gondolkodó birca: már átjár a komp Leningrádból.

Most komolyan, 2006-ban (8 éve) azt tapasztaltam Münchenben, hogy:

- szégyellnie kell magát egy férfinek, ha a nőket kedveli és családot akar.
-ha nem tetszik neki a homokosok örjöngése, vagy Isten ments ellenzi a homokos programot, erősen be kell csuknia a száját, mert nagyon hamar kirúgják állásából. És
- a keresztényeket igyekeznek ellehetetleníteni?

Nem lehet, hogy betévedtél a "Zur blaue Auster" bárba?

flort 2014.07.30. 14:58:08

@flort: "2006-ban (8 éve) azt tapasztaltam"

helyett

"2006-ban (8 éve) azt tapasztaltaD"

Szelid sunmalac 2014.07.30. 15:24:57

@flort: Kezdem mar kapisgalni! A birka azt hitte, hogy ott azert jarnak a ferfiak bornaciban, mert buzik.

Szelid sunmalac 2014.07.30. 15:36:28

@Sexual Harassment Panda: Viszont neki tokeletesen eleg arra, hogy en bloc a Nyugatrol elmondja a velmenyet, mert volt ott ket napot.

Bar meg igy sem ertem, hogy amiket felsorolt honnan jonnek.

Amator 2014.07.30. 16:18:35

@maxval, a gondolkodó birca: Felejtsd már el ezt a mantrát, hogy Nyugat-Európa zuhan. Ezt nehéz lenne megmagyarázni annak a pár embernek, akik mondjuk 15-20 fontos órabérért robotolnak Angliában.

randomuser1 2014.07.30. 16:27:57

birkamaksz egész profin trollkodik újabban...

flort 2014.07.30. 16:35:30

@maxval, a gondolkodó birca: bezzeg a te légből kapott, egy mondatos kinyilatkoztatásaid kristálytisztán leképezik az objektíven létező valóságot.

Klassz lehet ilyen világosan látni.

Szelid sunmalac 2014.07.30. 16:43:40

@maxval, a gondolkodó birca: Nem erv? Mi az erv? Hogy a bajorok bebuzultak es uldozik a keretyeneket? Ez az erv?

2014.07.30. 17:00:52

@G. Wolf: Van egy: több területet foglalt el fegyverrel.

2014.07.30. 17:03:42

@wolves84lb: Csak aztán nehogy valaki úgy döntsön, hogy elhireszteli rólad, hogy buzi vagy. Majd be kell bizonyítanod az ellenkezőjét, mert ha nem, akkor jól megvédik tőled a normálisokat.

czjanos 2014.07.30. 17:06:35

"Ezeket látom elveszni, eltűnni, eltüntetni, és ami a legnagyobb fájdalmam, ebben az egyházak partnerek."
Nem harapnak bele abba a kézbe, amelyik az alamizsnát adagolja a szájukba. Ennyi.

deruyter 2014.07.30. 17:06:49

Gyerekek. Maxval-lal ne vitatkozzatok. Ő Orbán Viktor másik énje. Teljesen mindegy ugyanis mit mond Viktor, Ő mindig egyetért vele. Ennyire még Orbán Viktor sem ért egyet saját magával. Maxval valahol a titkos sajtó szobában üldögél és védelmez. Nem a meggyőződéséhez igazítja a moindandóját , hanem a napi aktuális kinyilatkoztatáshoz. Ennél fogva meggyőzhetetlen, mert az alaptétele az, hogy Orbán a jó, az igaz. Nem szívesen élném az ő életét.

lavór 2014.07.30. 17:08:30

Ezt választották az aktív szavazók. Most élvezhetik. Akinek nem jön be, még véleményt nyilváníthat az önkormányzati választásokon. Hajrá, függetlenek!

G. Wolf 2014.07.30. 17:38:28

@fagyospityóka: hmm ez cáfolhatatlan... legalábbis ha 1989 után nézzük :)

Amator 2014.07.30. 17:41:07

@maxval, a gondolkodó birca: De az, ráadásul én itt élek, veled ellentétben. Nem vonom kétségbe hogy rendkívül nagy tárgyi tudással rendelkezel, de rendkívül téves következtetéseket is vonsz le. Gyakorlatilag érzelmi alapon mondasz véleményt, pedig meglenne hozzá a tudásod, hogy helyes következtetésekre jussál. Ezt próbálták már többen számonkérni rajtad, de lepereg rólad.

egyenlítő 2014.07.30. 17:42:38

@Amator: Eltanulta Hermionétől a Leperex varázslatot :-)

diszkriminans (törölt) 2014.07.30. 17:47:51

@deruyter:
Nekem sem szimpatikusak a nézetei, de rá pont nem lehet mondani, hogy Orbán talpnyaló lenne. Makacs és sajátos nézetei vannak, amelyek bizonyos pontokon épp most találkozik Orbán aktuális politikájával, ami viszont mint tudjuk, elég sűrűn változik a politikai érdekei mentén. Nem tehet Maxval arról, hogy Orbán épp antiliberális. Ellenben Maxval emellett antinacionalista is, Orbán az viszont 93-94-ig volt az, igaz akkor keresztény ellenes és liberális is, szóval akkor sem passzoltak volna a nézetei Maxval-éival, meg most sem nagyrészt.

egyenlítő 2014.07.30. 17:49:06

napi.hu: "Hajszál híján, de megúszta az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) Zrt, hogy újabb lélektani határt átlépve kerüljön az államadósság elleni harccal a a címlapokra. A július 20-ával záruló héten ugyanis a központi költségvetés adóssága 24 996,1 milliárd forintra ugrott, vagyis 3,9 milliárd forinttal marad el a szép kerek 25 ezer milliárd forintos szinttől. Az ÁKK számítása szerint ez az idénre várható GDP 83,7 százalékának felel meg - ez viszont rekord."

2014.07.30. 17:50:01

@G. Wolf: Hozzátehetjük 1939-et: Lengyelország (konzorciumban Hitlerrel), Moldova, Baltikum, Karélia (Finnországtól), 1945-öt: Kelet-Európa, Észak-Korea, stb. Szóval szorgalmasak voltak, no.

2014.07.30. 17:57:16

@Emmanuel Goldstein: Lehet, hogy továbbképzésen volt.

no_successful2 2014.07.30. 17:57:36

Szerintem a posztíró se nem jobboldali, se nem mérsékelt.
Munkaalapú társadalom ? Itt munkahelyek csak akkor lesznek, ha olcsón, és jó feltételekkel tudunk munkaerőt biztosítani. A jó feltételek alatt nem csak a képzettség értendő, sőt.
Sajnos, a jelek arra utalnak, hogy a Kínai modell a járható út, hugyér szarér dolgozni, mint a barom, akkor minden hightech cég idehozza a termelését.
Ma már ott tart kína, hogy saját gyártású okostelefonokkal nyomulnak.
Egy másik blogon kifogásolták, hogy a kormány megnyirbálta a munkavállalók jogait.
Fordítsuk meg a dolgot, terjesszük ki a munkavállalók jogait, és emeljük a minimálbéreket is mondjuk duplájára.
Nem annyi munkanélküli lesz mint most, hanem kb. mindenki.

Ben Franklin 2014.07.30. 18:00:08

@no_successful2: Sajnos a szar ami a fidesz alatt van a lehető legjobb.

A másik oldal sem fenntartható gazdaságpolitikára, de még a meglevő munkahelyek megtartására sem képes.

diszkriminans (törölt) 2014.07.30. 18:08:28

@no_successful2:
Én azt mondom, hogy minimálbérnek nem is kellene léteznie, mert gazdaságtorzító hatása van, a munkavállalói jogok viszont fontosak.

nál 2014.07.30. 19:00:41

@deruyter: @diszkriminans:
Maxvalnak a homofóbia a legnagyobb problémája. Nem olyan értelemben, mint ahogy azt manapság használják, mármint hogy "utálja a buzikat", hanem kórosan fél a szexuális "másság" mindennemű megnyilvánulásától.
Erre két okot látok, vagy benne is van némi "látencia", vagy gyerekkorában molesztálta egy férfi, de biztos vagyok benne, hogy ez a félelem komoly lelki sokk, pszichés megpróbáltatások eredménye.

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 19:02:57

@nál: Ja, vagy inkább rühelli a buzikat mint a normális emberek.

nál 2014.07.30. 19:04:40

@MSZP Afrika Korps:
Nem, a normális emberek nem foglalkoznak azzal, hogy ki a buzi.

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 19:08:20

@nál: Ez igaz, addig, amíg nem tudják hogy buzik.

Maradjon is úgy.

nál 2014.07.30. 19:19:50

@MSZP Afrika Korps:
Mert ha van egy ismerősöd akivel jóban vagytok, majd egyszer csak kiderül, hogy buzi, akkor ő már nem ugyanaz a személy lesz? Elkezded rühelleni?

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 19:30:10

@nál: 'Mert ha van egy ismerősöd akivel jóban vagytok, majd egyszer csak kiderül, hogy buzi, akkor ő már nem ugyanaz a személy lesz?'

Sokat nézel szappanoperákat.

nál 2014.07.30. 19:34:37

@MSZP Afrika Korps:
Ebbe belegabalyodtál, nem baj.
Mondjuk nekem fogalmam sincs, mi megy a szappanoperákban, de te szakértőnek tűnsz, szóval elhiszem, hogy ilyen témák is terítékre kerülnek. Na de akkor már meg sem történhet a való életben?

Moin Moin 2014.07.30. 19:39:04

@maxval, a gondolkodó birca:

Ezt az "a liberalizmus megbukott" szöveget hallottam már a '30-as évek Németországában, Hitlertől, a Szovjetunióban Sztalinjóskától, Japánban Tojotól... Aztán 1942 és 1989 között mindezeket az államokat, az aktuális vezetőikkel együtt lemosták a történelem színpadáról a liberális demokráciák...

...Orbánt is lemossák - rád pedig nem vesztegetünk időt.:-)

angyalföldi partizán 2014.07.30. 19:48:27

@wolves84lb: te ilyenkor anyádat is vered? vagy alapból gőzől az a nagy fejed?

Trackers 2014.07.30. 19:52:38

Meglehetősen ritka az olyan konzervatív szavazó, aki csak a jozervatív oldal cselekedeteiben talál hibát, csak és ezekről hajlandó írni.

A baloldallal nincs semmi gondja, hisz nem ír róla.

Egyre több ilyen blog születik.

kard-ék kezdték, hafr is valami ilyesmit tervezett, legalábbis önmeghatározás ügyileg.

A valóságban persze, ezek amolyan önkéntes ballib értelmiségiek, akik a mérsékelt jobboldalt akarják Gyurcsány és társai ölébe terelni.

Nehéz dolguk lesz. Persze lehet hogy eltántorítják kellően a Fidesztől, Jobbiktól, meg minden konzervatív párttól, de egy konzervatív soha a büdös életben nem szavaz a baloldalra.

Nem szavaz olyanokra, aki a határontúli honfitársaink ellen kampányolt, őket ingyenélő tolajnak titulálta, akik ellopják a nyugdíjunkat.

Akik ingyen segílyt adnak munka helyett, akik gyerekgyártási pótlékot, családi adókedvezmény helyett.

nál 2014.07.30. 19:52:47

@MSZP Afrika Korps:
Nincs? Mi nincs? Nem derülhet ki valakiről, hogy buzi?

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 19:54:02

@nál: Olyanról akit ismersz, nem.

nál 2014.07.30. 19:55:49

@Trackers:
Nem lehet, hogy azért nem írnak a "baloldalról", mert gyakorlatilag nincs?
Úgyszólván a "baloldal" már le van írva.

Trackers 2014.07.30. 19:59:56

@deruyter:

Nocsak.. Egy állítólag konzervatív blogban, arra hívod fel a figyelmet, hogy a Fidesz szavazókkal nem érdemes vitatkozni ?

Persze igazad van.. Ez is csak egy balos találkahely, mint az index címlapos blogok 90%-a.

Te szavaiddal, ezeket a bloggereket MSZP csicskáknak titulálnád, ha jobboldali lennél, pusztán azért, mert nem értenek veled egyett.

Trackers 2014.07.30. 20:06:05

@nál:

Szerintem nem lehet.
Szerintem azért a jobboldalt szapulja minden posztjában a blogger, mert balos.

Teszem azt a mandiner az konzervatív blog.
Kritikus a Fidesszel, és elutasító az MSZP-vel, és társaival.

Varánusz egy baloldali blog.
Kritikus a baloldal prominenseivel, és teljes mértékben elutasító a jobboldallal.

Egyenlítő, Democrat, Szeretünk Vincent, ... pedig elfogult köpködők.
Saját oldalukkal szemben nulla kritika, másként gondolkodókkal szemben olyan hangnem, ami inkább csak megerősíti őket a saját igazukban.

_most_ 2014.07.30. 20:16:00

@deruyter: maxval nem Orbán fan, hanem Putyin fan, meg simán idióta, vannak fura rögeszméi, amiktől nem tud szabadulni, az ilyen témákhoz ezredszer is leírja ugyanazt a véleményét, mert kattant és nem bírja megállni, hogy ne szóljon hozzá ezekhez a témákhoz, nem érdemes foglalkozni vele.

timargabor · http://kard.blog.hu 2014.07.30. 20:16:05

@Trackers: "egy konzervatív soha a büdös életben nem szavaz a baloldalra" - hát, az MSZP-re és klónjaikra nem is fogunk, elég volt.

De ebből is elég.

nál 2014.07.30. 20:17:28

@Trackers:
Oké, elfogadom, vannak kevésbé illetve jobban elfogult blogok.

Szerintem viszont alapvetően hibás azt vizsgálni, hogy egy adott blog "jobbos" vagy "balos". Inkább azt kéne nézni, hogy amit kritizál, az tényleg úgy van-e?

Én egyébként nagyon szívesen olvasnék valami olyasmit, ami teljesen elfogulatlan, de szerintem a legkiegyensúlyozottabb blog sem úszná meg, hogy ha a "baloldalt" kritizálja, akkor a "balosok" őrjöngjenek, és a "jobbosok" örömködjenek, ha meg a "jobboldalt", akkor vice versa.

Igazából ez az egész leginkább akkor bosszantó, ha az ember se nem "balos", se nem "jobbos".

_most_ 2014.07.30. 20:25:35

@Trackers: azt hittem a jobboldaliak szerint minden blog az indexen fizetett baloldali blog, valamiféle baloldali ármánykodás részesei :D

egyenlítő 2014.07.30. 20:27:40

@no_successful2:

A kínai modell? Évről évre jelentősen nőnek a jövedelmek, rengeteg diplomást képeznek és azokban a bizonyos elektronikai üzemekben a dolgozók kétharmada diplomás.

Blogger Géza 2014.07.30. 20:34:01

@Trackers: Annyit azért korrigáljunk, hogy hafr tényleg nem baloldalra, hanem saját zászlaja alá akarja terelni a népet - eddig vajmi kevés sikerrel. (És ez vélhetően így is marad.)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.07.30. 20:47:51

Ez mán döfi !

Egy konzervatív aki nem hisz a munkában !

Szerintem te nem is konzervatív vagy hanem egyenest náci !

Annak sincs semmi értelme a posztod alapján, meg a konzervativizmusodnak se, ostoba MSZP csicska !

Balt 2014.07.30. 20:49:27

"Egy mérsékelt jobboldali, konzervatív szavazó kételyei!"

Gondolom, ez az jelenti debreczenijózsefi és dávibolyai értelemben, hogy bokrosista.

Gyorgy Nagy 2014.07.30. 20:51:35

Nemsokára szegény Viktor miatt kinyithat az OPNI-t olyan sok hülyeséget beszél és ezzel nagyon sok kárt okoz az országnak a volt falusi KISZ titkár.

Mérges 1234 2014.07.30. 22:01:01

Azt nem vagyok elfogadni évek óta, hogy a mocskos idióták miért nem fogják fel. hogy sok ember van, aki nem kér Viktorból, de ezzel együtt Gyurcsányból és a rühes bandájából sem.

Vegyétek észre ezek mind szemétdombra való ganaj emberek.

MSZP Afrika Korps 2014.07.30. 22:25:19

Asszem ezek a rejtőzködő mérsékelt jobboldali blogpartizánok lesznek az Orv bán veszte.

Nyíjíííhahahhahaa

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.07.31. 01:37:37

@nu pagagyí: "Célja a káosz előidézése volt. Az ország érdekeire fittyet hányva, uszított, lehetetlenné tett minden konszenzust, ami a demokráciák alapja.

Szomorú, hogy csak akkor hiszik el, hogy Orbán nem demokrata és megveti az egyéni szabadságjogokat, ha végül még ki is mondja. Csúnyán becsapták saját magukat, akik a tettekből nem tudták levonni a következtetéseket."

Viszont ennyi idő alatt el is érte a híveinél, hogy nekik ez legyen az ideális társadalom. És a hívei el is hiszik, hogy jobb egy olyan rendszerben élni, ahol megmondják a polgárnak, hogy mit kell gondolnia, hiszen akkor nem lesz majd elhajlás, meg deviáns másként gondolkodás.

Ez de durva. A rendszerváltás idején elterjedt szó volt, hogy másként gondolkodó. A puhuló diktatúrában a másként gondolkodó szitokszóból erénnyé vált, majd a szabadsággal, a szabad választásokkal elvesztette a jelentőségét, mert teljesen természetes lett, hogy különböző gondolatok vannak. És most megint kezd értelme lenni ennek a szónak. És kezd egyre szitokszóbbá válni...

Egyébként nem kellett zseninek lenni, hogy az ember előre lássa, hogy Orbán milyen utat jár be, hogy hova tart.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.07.31. 01:51:29

@maxval, a gondolkodó birca: "Nem, ez nem így van. A liberalizmus megbukott, így más út szökséges. Ahhoz, hogy ne menjünk be a már kipróbált zsákutcákba (marxizmus, fasizmus, nácizmus), valami új kell. Manapságban Oroszországban zajlik ilyen kísérlet."

Te agykárosult! Nem a liberalizmusról volt szó, hanem a liberális demokráciáról. Segítek, hogy megértsd bassza meg. A liberális demokrácia nem azt jelenti, hogy egy liberális párt van hatalmon. Még azt sem, hogy bejutnak a parlamentbe. Azt jelenti, hogy általános választójog van, és a kormány választott, a parlamentnek felelős, működik egy önkormányzati rendszer, és a választási játékszabályok tisztességesek. Nem amolyan aktuálisan személyre szabottak, hogy éppen ma milyen szabályok szerint nyernénk.

Például nem játszunk benne olyat, hogy kialakítunk egy új kétszintű önkormányzati rendszert a fővárosban, és amikor felmerül a vétójog a főpolgármester hatáskörében, akkor majd ősszel a választások után döntünk. Attól függően, hogy mi lesz a választások eredménye. Hogy nekünk majd akkor mi fog kedvezni. Ha ellenzéki lesz, és a kerületekben meg a kormánypárt lesz fölényben, akkor nem kell a vétó jog, ha megnyerjük a főpolgármestert, és kerületeket veszítjük el, akkor meg lesz vétójog.

oszt jónapot 2014.07.31. 07:28:15

@Trackers: Te kevered a konzervatívot a fideszessel. A kettőnek semmi köze egymáshoz.

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.31. 07:34:02

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

"A liberális demokrácia nem azt jelenti, hogy egy liberális párt van hatalmon. Még azt sem, hogy bejutnak a parlamentbe. Azt jelenti, hogy általános választójog van"

Ez minden demokráciában így van, nem csak a liberálisban.

"és a kormány választott, a parlamentnek felelős"

Tehát az USA-ban nincs liberális demokrácia? Ott ugyanis a kormány NEM felelős a parlamentnek.

"működik egy önkormányzati rendszer, és a választási játékszabályok tisztességesek."

Ez minden demokráciára igaz, nem csak a liberálisra.

wolves84lb 2014.07.31. 09:12:03

@maxval, a gondolkodó birca: lol...8 éve nem voltál a Lajtán túl, és mégis osztod az észt, hogy hanyatlik...u made my day :)

wolves84lb 2014.07.31. 09:15:05

@angyalföldi partizán: nem. a te anyádat kúrom seggbe. és attól gőzöl a nagy fejem.
Egyéb kérdés? De jól gondold át, mert a heti humorbombát már elsütötted az előző hozzá(m)szólásodban.

wolves84lb 2014.07.31. 09:16:12

@angyalföldi partizán: kicsit belekukkoltam a "munkásságodba"...aranyos kis fidesztroll vagy te is :)

wolves84lb 2014.07.31. 09:18:34

@fagyospityóka:
"Csak aztán nehogy valaki úgy döntsön, hogy elhireszteli rólad, hogy buzi vagy. Majd be kell bizonyítanod az ellenkezőjét, mert ha nem, akkor jól megvédik tőled a normálisokat."

Ennél könnyebben nem tudnék semmit bebizonyítani az életemben, ezt elhiheted. Csak nincs rá szükségem.

wolves84lb 2014.07.31. 09:21:16

@Sexual Harassment Panda: nem azt mondtam, h egyetértek pl a románok álláspontjával ez ügyben. Csak kérdeztem, hogy neki mi a véleménye ezekről a véleményekről...

Sztem egy állam, államfő esetében nem igaz az, hogy "Mindegy, mit, csak beszéljenek rólam...a rossz reklám is jó reklám".

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.31. 09:24:40

@wolves84lb:

Nem kell utazni ahhoz, hogy az ember lássa a tényeket.

wolves84lb 2014.07.31. 09:25:51

@diszkriminans:
"Ellenben Maxval emellett antinacionalista is, Orbán az viszont 93-94-ig volt az, igaz akkor keresztény ellenes és liberális is, szóval akkor sem passzoltak volna a nézetei Maxval-éival, meg most sem nagyrészt."

mivel nem tudni, 93-94 körül a mi naccerű birkánk épp mit gondolt, könnyen lehet, h bizony ő is Orbi-papával váltott át a nagy keresztényi szemléletre.

wolves84lb 2014.07.31. 09:28:54

@MSZP Afrika Korps: nem. A normális emberek elfogadják a "buzikat"...ettől normálisak. Te és birka minden vagytok, csak normálisak nem.

Ha annyira követendő példa nektek a putyini Oroszország, a faszért itt okoskodtok nekünk? Menjetek ki, éljetek ott.

wolves84lb 2014.07.31. 09:29:28

@maxval, a gondolkodó birca: akkor mit kell tenni, ha az ember a tényeket akarja látni, de utazgatni nem kell?

egyenlítő 2014.07.31. 09:32:04

@wolves84lb: A bölcsnek nem kellenek tények. Ő tudja, mi az igazság :-)

wolves84lb 2014.07.31. 09:33:07

@Trackers:
"Nem szavaz olyanokra, aki a határontúli honfitársaink ellen kampányolt, őket ingyenélő tolajnak titulálta, akik ellopják a nyugdíjunkat."

Mennyivel jobb, ha mindezt az állambácsi teszi, ugye? Mármint a nyugdíjak ellopását...nem kell nekünk ehhez 23millió román :))

wolves84lb 2014.07.31. 09:33:59

@egyenlítő: de ő bölcs, neki könnyű :)

Segíthetne már rajtam is, átlag szürkepont kis magyarkán...:)

flort 2014.07.31. 09:40:47

@wolves84lb: maxvalt olvasni.Ő megmondja a tutit.

mazolika 2014.07.31. 10:12:08

@maxval, a gondolkodó birca: Érdekes, mindkét helyen marginalizálnak embereket. A ló egyik oldalát a másikkal hasonlítod össze.

Szerintem a következő elvet kéne alapul venni: élni és élni hagyni. Az általad felvetett példák ezt az elvet sértik az egyik az egyik, a másik a másik oldalról.

Mi lenne, ha olyan országot választanánk példaként, ahol a közmegegyezés az élni és élni hagyni elvet vallja és éli?

2014.07.31. 11:25:06

@wolves84lb: Ezt te csak hiszed. Adott körülmények között még azt is be fogod ismerni, hogy rendszeresen fajtalankodsz kecskékkel.

angyalföldi partizán 2014.07.31. 22:02:00

@wolves84lb: nekem nem kell kukkolnom miket írsz,anyád két cumi közt mindig elmondja.
bár a fasz kiváncsi arra,miket hadovál a vénasszony.
mindegy,25 forintot kér csak a cidáért,belefér.
süti beállítások módosítása