HTML

Bemutatkozás

Egy konzervatív öregúr vagyok a XI.kerület (Újbuda) belső részéről. Itt születtem, ide jártam iskolákba, ide alapítottam családot, ma már az unokáim is itt élnek és koptatják ugyanazokat a köveket amiket én évtizedekkel ezelőtt. Érdekel a politika, de még inkább a közvetlen környezetem sorsa és történései. A beállítottságom egyértelmű, nem voltam kegyeltje az előző rendszernek, nem vagyok/ voltam nyertese a rendszerváltásnak. DE! Hitem és politikai meggyőződésem ellenére nem vagyok elvakult és igyekszem a dolgokat a helyén kezelni. Fél évvel ezelőtt írtam a volt polgármester blogjára egy üzenetet, válaszolt, találkoztunk, beszélgettünk. Ő és sokan a környezetemben arra bíztattak, hogy ne tartsam magamban a gondolataimat, mert hátha segítek ezzel másoknak. Kis unokámnak köszönöm, hogy megcsinálta ezt az oldalt, mert így nekem csak be kell gépelnem a szövegeimet, sajnos én már ennél okosabb ezekkel az új dolgokkal nem leszek. Jó olvasást!

2014.04.20. 12:06 szetur

Az úton eszed legyen, ne igazad

Még egyszer bocsánatot kérek mindenkitől, de úgy véltem helyesnek, ha az elmúlt félév gondolat kísérleteit egyben kirakom és innentől kezdődhet a naprakész vélemény formálás. Ez tehát az utolsó "régi gondolat" !

 

Átadták, átvették, birtokba vették, megrohanták(kik?)kipróbálták, boldogok, él,élni fog. Mindezek a 4-es metró kapcsán jutottak eszembe. Lehet, hogy unalmas már egy öregember zsörtölődését hallgatni, de a metró nemcsak az a 13 perc amennyi idő alatt megteszi a Kelenföld-Keleti távot. A metró, átalakította a közlekedést és a kerületben élők életét, ez utóbbit sajnos inkább rosszul, mint jól. Persze a közlekedés szervezésének lettek jó megoldásai is. Az új 213-as, 258-as, 153-as, 107-es viszonylat. Remek dolog, hogy a volánjáratok is Újbuda központban állnak meg, bár ettől függetlenül megállhatnának a Bocskai úton is, ahol korábban – nagy időveszteséggel nem járna és rengeteg ember megszokta, tehát érdemes lenne megtartani – de ez a kerület vezetését nem érdekli, nem érdekli az sem, hogy az őrmezői leágazással pokollá változtatják az ott élők mindennapjait. Talán nem lenne haszontalan ha polgármesterünk, csúcsidőben, mondjuk 15-17 óra között folyamatosan figyelné a buszok vergődését,kínlódását. Talán tudatára ébredne, mit is jelent egy csuklóssal befordulni egy éppen hogy beférek csőutcába, ráadásul, pont a megálló mellé taxidrosztot is kialakítottak. Szinte elképzelhetetlen, mi történik akkor, amikor egyszerre öt busz áll, állna be a megállóba (buszöböl ugyan), mit kell lavírozni az egyébként is túlterhelt, 8-10 órát a városi forgalomban töltő, ráadásul még néha szemtelen utasokkal is megrakott busszal.

A kelenföldi új leágazás mellett talán csak az a nagyobb botrány, hogy, illetve ahogy a Móricz Zsigmond körtér buszvégállomását terhelték. Csuklós 272-es szorong, szó szerint szorong és próbál elférni. Ez a járat bemegy a kelenföldi metró végállomáshoz, akkor miért kell még az újbudai metró állomáshoz is lemennie? Vagy ha már kell, miért nem Újbuda központ a végállomása, ahol rendesen megfordul és normálisan beáll, nem szorong. Persze maradhatott volna az eredeti Kosztolányi téri végállomáson is, főleg úgy hogy bemegy Kelenföldre. Talán ez utóbbi lett volna a legracionálisabb megoldás, de sajnos azt kell látnom ez az ami hiányzik, mind a főváros, mind a kerület vezetéséből, a racionális gondolkodás.

Egyébként, tudom a választ. Majd kialakul, időt kell hagyni, ami nem válik be megváltoztatjuk. Legyen így. Nekem csak egy fáj, vagy nem tetszik, azok, akiket eszmetársamnak véltem, akiktől a jobbat, a körültekintőbbet vártam, tőlük pont az ellenkezőjét kaptam.

 

Mit gondoljon egy idős konzervatív értékrendet valló ember, így a választások előtt?

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés bkv metró újbuda xi. kerület bkk


A bejegyzés trackback címe:

https://szetur.blog.hu/api/trackback/id/tr856055698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.