HTML

Bemutatkozás

Egy konzervatív öregúr vagyok a XI.kerület (Újbuda) belső részéről. Itt születtem, ide jártam iskolákba, ide alapítottam családot, ma már az unokáim is itt élnek és koptatják ugyanazokat a köveket amiket én évtizedekkel ezelőtt. Érdekel a politika, de még inkább a közvetlen környezetem sorsa és történései. A beállítottságom egyértelmű, nem voltam kegyeltje az előző rendszernek, nem vagyok/ voltam nyertese a rendszerváltásnak. DE! Hitem és politikai meggyőződésem ellenére nem vagyok elvakult és igyekszem a dolgokat a helyén kezelni. Fél évvel ezelőtt írtam a volt polgármester blogjára egy üzenetet, válaszolt, találkoztunk, beszélgettünk. Ő és sokan a környezetemben arra bíztattak, hogy ne tartsam magamban a gondolataimat, mert hátha segítek ezzel másoknak. Kis unokámnak köszönöm, hogy megcsinálta ezt az oldalt, mert így nekem csak be kell gépelnem a szövegeimet, sajnos én már ennél okosabb ezekkel az új dolgokkal nem leszek. Jó olvasást!

2014.04.21. 21:23 szetur

Ki fizeti a révészt?

 A nagyhét után, politikamentes hétvége családi körben, de azért ezt a gyors gondolatot megosztom mindenkivel! És ezzel az (ingyenes) megoldással Áldott ünnepeket is kívánok mindenkinek!

 

Egy olyan régi vágású korosodó ember, mint jómagam, ha hazatér azzal kezdi, hogy megtekinti postaládájának tartalmát. Reklám cetlik, levelek, majd előbukkan egy kép, egy szép festményt ábrázoló kép. Nem vagyok nagy műértő, de Molnár C. Pál alkotására azonnal ráismerek. Ha valaki ilyet talál a postaládájában óhatatlanul megfordítja a képet, mert úgy véli a hátoldalán valami információhoz jut, ki, miért is helyezte el azt oda valaki. A kép aktuális, Húsvét előtt vagyunk, a Nagyhétben, a festményen anyjától búcsúzó Jézus. Első gondolatom, hogy szeretett plébánosom figyelmességével találkozom, de nem. A hátoldalon a következők olvashatóak:

 

“ÚJBUDA Veled épül”

 

Áldott Húsvéti Ünnepeket kívánok Újbuda Önkormányzata nevében Önnek és kedves Családjának!

 

Hoffmann Tamás polgármester

 

 

Hm.Hm. Az ember csak hümmögni tud. És sajnálkozni. Mire van itt pénz, mire van ebben a kerületben? Arra, hogy a polgármester, még ha az önkormányzat nevében is, de mégiscsak magáncélú jókívánságát közpénzen juttatja el a kerület lakosainak? Persze ha már ennyi energia és pénz van ilyen célra, talán érdemes lett volna többször átnézni és akkor nem "fesőművész" lesz szegény megboldogult Molnár C.-ből, hanem igazi festőművész!

Újbuda nagyon nagy lélekszámú kerület, a háztartások száma is több tízezerre tehető. Elgondolkodom, mibe került ez nekem, mint a kerület régi lakosának és adófizetőjének? Közpénzen egyéni jókívánságot küldeni, ízléstelen. Sérti az én igencsak konzervatív ízlésemet. Boldog emlékű dédapám, aki a Kúriánál volt bíró, a saját fizetéséből küldte el jókívánságait, a sajátjából és nem a Kúriáéból.

 

Teleki Pál magyar miniszterelnök 1939-ben saját költségén vendégelte meg az olasz külügyminisztert. És még sorolhatnám, de nem teszem. Néhai édesapám jut eszembe, “aki a zenét rendelte, az fizeti a muzsikust”. Ez is a konzervatív értékrend megsérthetetlen alapszabályainak egyike.

 

Nem számoltam ki mennyit kóstált ez a jókívánság a helyi költségvetésnek, majd megköszönöm, illően, ugyancsak szép festménnyel a képeslapon, saját költségen.

Szólj hozzá!

Címkék: kampány húsvét konzervatív újbuda xi. kerület hoffmann tamás


A bejegyzés trackback címe:

https://szetur.blog.hu/api/trackback/id/tr476067197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása