HTML

Bemutatkozás

Egy konzervatív öregúr vagyok a XI.kerület (Újbuda) belső részéről. Itt születtem, ide jártam iskolákba, ide alapítottam családot, ma már az unokáim is itt élnek és koptatják ugyanazokat a köveket amiket én évtizedekkel ezelőtt. Érdekel a politika, de még inkább a közvetlen környezetem sorsa és történései. A beállítottságom egyértelmű, nem voltam kegyeltje az előző rendszernek, nem vagyok/ voltam nyertese a rendszerváltásnak. DE! Hitem és politikai meggyőződésem ellenére nem vagyok elvakult és igyekszem a dolgokat a helyén kezelni. Fél évvel ezelőtt írtam a volt polgármester blogjára egy üzenetet, válaszolt, találkoztunk, beszélgettünk. Ő és sokan a környezetemben arra bíztattak, hogy ne tartsam magamban a gondolataimat, mert hátha segítek ezzel másoknak. Kis unokámnak köszönöm, hogy megcsinálta ezt az oldalt, mert így nekem csak be kell gépelnem a szövegeimet, sajnos én már ennél okosabb ezekkel az új dolgokkal nem leszek. Jó olvasást!

2014.04.20. 12:01 szetur

Ki néz be és ki néz ki az ablakon?

 

Konzervatív értékrendű ember nem gúnyolódik, nem szemtelenkedik, nem tesz rosszmájú megjegyzéseket. Konzervatív értékrendű ember, mindig az értékek mentén halad, tiszteli a másik embert, elismeri a másik eredményeit, erényeit,a másik ember hibáira pedig mindig árnyaltan, nem kioktatóan mutat rá. Mindig is konzervatív értékrendű embernek vallottam magam, és az általam elfogadott elvek mentén néztem, szemléltem a világot, illetve teszem ezt ma is. Miért is írom ezt le ilyen hangsúllyal? Azért, hogy senki se gondolja, hogy egy rosszindulatú firkász veti papírra e sorokat.

A választás finiséhez közeledünk, ilyenkor mindenki, aki indul „odateszi magát” szeretne pozitív hírként megjelenni a sajtóban. Pozitív hír az, hogy új kormányablak nyílt, lakóhelyemen a XI. kerületben. Pozitív hír, hogy újabb helyszín szolgálja majd érdekeimet, bemehetek oda beszélgetni, (ahogy erre a miniszter is biztatott) és gyorsan intézhetem majd ügyeimet. Örülök. De örömömben megkérdezem, mi lett az Eleven Centerben már meglevő kormányablakkal? Mert úgy tudom, azt megszüntették. Miért? Kicsi volt? Rossz volt netán a közlekedés? Lehet, hiszen „csak” három BKV járattal lehetett oda eljutni (153,139,239), a zárójelben a buszok viszonylatszáma. Azt nem mondom, hogy megszoktuk, mert megszoktuk, nem mondom, hogy hiányozni fog, mert én nem ott lakom, de laknak ott barátaim, és laknak ott olyanok akiket nem ismerek, de egy lakótelepen volt, ahol élnek, nyüzsögnek az emberek, az állampolgárok, a választópolgárok, az leendő ügyfelek.

Most az Újbuda Center ad otthont a kormányablaknak. Emlékszem, amikor az Újbuda Centert avatták, saját eszmetársaim tették az akkori polgármestert (hogy ki volt nézzenek utána) gúny tárgyává, mondván:”Ki a fene megy ki majd a pusztába? Az is csak választási parasztvakításnak kellett”A KELTEX üzemcsarnoka, mint Center?”Ugyan!”

Persze az idő nem szkeptikus eszmetársaimat igazolta, hanem azt, azokat, őket, akik oda is álmodni gondoltak valamit. Hiszen sem a TESCO, sem a JYSK, sem a Libri és még sorolhatnám nem ment tönkre, köszönik jól vannak. Szóval az Újbuda kiállta az idők próbáját, és most „köszi hogy van” (bocsánat a hozzám nem illő szóhasználatért) nyissunk ott kormányablakot. Nem is lenne ez elhibázott ötlet, hiszen ide sokan járnak vásárolni, igaz a lakóövezet kicsit messzebb van, igaz a közlekedése kissé nehezebb (33-as busz és a 133E busz), de csak akkor, ha a másik is megmarad, az Eleven Center. Így viszont…Szóval …nem tudom. Ha majd ezek a kormányablakok a „tudatosügyfelek” által komolyabban igénybe vétetenek…

Ez a dolog egyik oldala, a másik, kérdezem a mi kerületünknek nincs vezetése? Hol volt a mi polgármesterünk, vagy alpolgármesterünk? Minden tiszteletem a budafoki polgármesternek, tisztességes ember évek óta becsülettel teszi a dolgát, igazolja ezt az, hogy hányadik ciklusát tölti, örülök, hogy meghívták, ott volt. Örülök, hogy a kerület országgyűlési képviselői ott voltak, de hol volt a kerület vezetése? Kimaradtak a hírekből? Távolmaradásukkal tüntettek, mert az Eleven Centerben megszűnt a kormányablak? Meg sem hívták őket? Elfelejtették hogy vannak? Hol voltak?

Nehéz ezt egy korombeli, konzervatív értékeket valló és vállaló embernek megértenie.

 

http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest

 

Szólj hozzá!

Címkék: választás újbuda xi. kerület kormányablak


A bejegyzés trackback címe:

https://szetur.blog.hu/api/trackback/id/tr986055697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása